شغال در شبکه نمایش خانگی | یک سریال معمایی جنایی دیگر-راهبرد معاصر

شغال در شبکه نمایش خانگی | یک سریال معمایی جنایی دیگر

آخرین روز تیرماه خبر رسید سریال «شغال» روز‌های آخر پیش تولید را می‌گذراند و به زودی وارد فاز تصویربرداری می‌شود. حالا اعلام شده تصویربرداری این سریال در تهران کلید خورده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 19
کد خبر: ۲۵۴۹۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ شغال یک سریال معمایی جنایی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی علی طلوعی است. از داستان سریال تا به حال چیزی منتشر نشده، اما با توجه به تولیدات دیگر شرکت سازنده و پلتفرم پخش‌کننده می‌توان حدس زد با مجموعه‌ای پر از حادثه روبه‌رو خواهیم بود. علی طلوعی و نبراس پیکچرز پیش از سریال‌های مانکن و ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده، جادوگر ساخته مسعود اطیابی، برنامه سینما ۲۵ با اجرای فریدون جیرانی و فیلم‌های کشتارگاه و بخارست را تولید کرده است که این آخری در واقع برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران با استفاده از روش نوین تأمین مالی جمعی (کراد فاندینگ) و با مجوز و تأیید فرابورس عرضه شد و مردم می‌توانستند با سرمایه‌گذاری در بورس برای این فیلم در سود آن شریک باشند. با ورود یک سریال معمایی دیگر به شبکه نمایش خانگی و با توجه به سریال‌هایی مثل سرگیجه، خونسرد، زخم کاری و قطب شمال به نظر می‌رسد این ژانر پرمخاطب‌ترین گونه سریال در سال‌های اخیر است که در شبکه نمایش خاگی نمونه‌های بسیاری از این دست سریال‌ها را می‌توان سراغ گرفت.

بازیگران چه کسانی هستند؟

شبنم مقدمی به تازگی به عنوان اولین بازیگر زن این سریال معرفی شده است. آخرین حضور او در شبکه نمایش خانگی در برنامه صداتو بود که به عنوان کمک کننده در آن نقش داشت. از دیگر بازیگران این سریال نام مهدی سلطانی برده می‌شود که آخرین بار در شبکه نمایش خانگی در سریال گناه فرشته او را دیدیم و در آن نقش وکیلی را بازی می‌کرد که وکالت را کنار گذاشته و یک کافه را اداره می‌کند. امیرحسین فتحی، فرزند حسن فتحی، هم دیگر بازیگر این سریال است و به تازگی خبر پیوستن سجاد بابایی به این سریال هم رسانه‌ای شده است. سجاد بابایی پیش از کار‌های تصویری در نمایش‌های «اعترافاتی درباره‌ی زنان»، «هیچ چیز جدی نیست»، «شاه لیر»، «تجربه‌های اخیر»، «پاداش جنگ»، «بزرگراه»، «آقای سین الف گاف زنش را کشت»، «گمشدگان»، «تن‌ها تا جمعه»، «جیغ بنفش» و «زندگی گالیه» بازی کرده است. اما بازی در سریال نمایش خانگی «خسوف» بود که او را به مخاطب عام شناساند. بابایی بعد از خسوف هم در یک سریال نمایش خانگی دیگر به اسم «سقوط» در باره داعش بازی کرد. او با فیلم سینمایی «مرد بازنده» در چهلمین دوره جشنواره فیلم حاضر بود و یک سال بعد برای فیلم «استاد» سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره دریافت کرد. بابایی در جشنواره سال گذشته هم با فیلم مجنون به کارگردانی مهدی شاه محمدی و در نقش شهید زین‌الدین نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. / همشهری آنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار